Starka tjejen

Sitter & vilar på en stol. Kollar lite på Family guy, dock redan sett detta avsnittet då jag & Ken fuskat lite. Hihihi, ohh we are so naughty!! Väntar på att Desperate Housewifes ska börja, efter det ska jag försöka vara duktig & göra mig redo inför sängen. Intressant va?

Fan, nu har jag fuckat upp tangentbordet igen. R[kar trycka till n[n knapp ibland, s[ vissa tecken och bokst'ver f;rsvinner. Bu'''hh!!! F[r fr[ga om r[d via Facebook.

Idag har jag burit m[nga 50-liters jords'ckar. Starka tjejen! Kommer snart sl[ Ken i styrka. Fan, pallar inte dom h'r dumma tecknena! {terkommer sen. W""HH!!!


XXXMajs.
En snabb bild innan jobbet. Ser lite annorlunda ut i ansiktet tycker jag... skeli-skel!
Nomnom.
Fick till en maffig ceasarsallad både till kvällsmat & lunch till jobbet. Inte så nyttigt som man kan tro, slängde på majskorn & krutonger. Kände jag behöver bli mättad imorrn när det blir en låång arbetsdag! Iih.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0