Skräckens hus

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Nu har min hane åkt hem & jag är ensam igen. Men inväntar nu SnigL istället, som ska sova här inatt! På tiden vill jag säga, hå hå jaja.

Jag & Ken har sovit halva dagen. Ställde klockan på 11.15, men slutade med att vi låg till 13.45. Har man väl somnat om efter 12 är det svårt att komma upp! Käkade frukost, sen blev det dusch & sängen igen. Kollade på Stephen kings "Rose red". Vi har båda sett den, men det var längesen. Bra film, precis så en skräck ska vara tycker jag!

Vi såg dock serieversionen, som är över 3 timmar lång. Mer detaljer dvs, men lika bra ändå ;) Den är tillräckligt läskig för att man ska orka kolla så länge. Hell yeah.

Nu kommer strax Snigl. Återkommer möjligtvis senare, har finfina bilder sen Lördags :) Fabolous evening!

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0