Morgon update

Guten morgen meine köttbulls! Ska strax dra mig till jobbet, idag blir det kassan 9-16! Kollar på min söta man som ligger i sängen & sover sött med Bollis i famnen. (Ja, han är helt besatt i den bollen. Dom sover seriöst ihop. Somnar i Kens famn, vaknar av att han ligger vänd ifrån mig med Bollis i famnen istället).

Drömde en jättejobbig dröm om att vi var på fest i Laholm, jag, Ken & Eve. Helt plötsligt på natten är Ken borta & svarar inte i mobilen. Asjobbigt! Trodde något hade hänt honom. Sen vaknade jag & kände mig helt klarvaken klockan 6 imorse! Vände mig snabbt & såg att min Ken låg bredvid mig ;) Lättnad.

Nu måste jag fixa mig! Ha en trevlig fredag, folks!

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0