Mjao mjao

Gomorron ploppisar! Sitter & käkar frukost, finncrisp med ägg & müsli med lättfil! Fanns dock bara några droppar fil kvar, buäähh. Måste komma ihåg köpa ny! Annars är det över för mig...

Ska strax dra & fixa mig inför jobb. Fint väder idag igen, ooohh det gör Jenize så glad! Räknar nu ner dagarna tills min man kommer igen, sen till det blir söndag & jag får min lön! Wiie* Kanske krogsöndag in Halmstad då? Eller slappe i Båstad? We'll see...

Nu måste sminkish mig! Btw, mr. Ken såg bilden jag tog när han sov xD Han gav igen sen... bild kommer senare. Hihi.

XXX
Mjaaaooo.
Kens katter, lilla Ella-Rosa & Max som myser i sängen. Långhåriga katter är blyga...

Kommentarer
Postat av: vronki

hejsan! Väldigt nice blogg! och Otroligt söta katter!

Checka min blogg och se vad du tycker =)



2011-04-20 @ 13:21:03
URL: http://nattstad.se/virre_virus
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0