Dagens to do-list

Känner mig motiverad idag. Hell yeah! Tar man sig i kragen & får saker gjort, mår man jävligt bra. Tar man inte tag i saker och skjuter upp det, känner man sig värdelös. Har nog aldrig mått så dåligt som när jag gick hemma efter Studenten. Både på grund av arbetslösheten & annat. Men man har ingen annan än sig själv att skylla!

Visst, det är fan inte lätt att skaffa sig ett arbete. Lättare för vissa, svårare för andra. Folk som aldrig varit arbetslösa själv har inte en aning & ska vara grymt tacksamma. Men som arbetslös finns det alltid andra saker att göra vid sidan om. Det får liksom bli ett arbete i sig... med en lön på knappt 2000 kr i månaden. Dagens visdomsord á la Jenize ;)

Idag ska jag:
  • Ner till systemet
  • Till lärocentrum, kolla upp matte B
  • Kolla upp kurs på högskolan
  • Leta lite jobb via Internet
Nu blir det sminkning & påklädning! Majs to that.

XXX
O-yeah.
Jag är en smart tjej. Yes indeed. Speciellt med glasögon på. Smart x 2!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0