Bollar är busiga varelser

God morgon ostfrallor! Vaknade till världens väder, massa sol! Hoppas det håller sig hela dagen, enligt väderprognoserna skulle det bli upp till 18 grader & inte mycket blåst. Men man vet ju hur ofta man kan lita på dom...

Jobbar hela dagen, sen när jag kommer hem är Ken här :) Wiie! Det får min dag att kännas xtra bra. Känns bra att han kommer hit & tar hand om Bollis medan jag jobbar. Så han inte börjar bita på sladdarna eller något sånt farligt. Man vet aldrig vad bollar kan få för sig...

Nu måste jag fixa mig! See ya later :)

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0