Blommor & Barn

Efter över 1 timme hittade Jenize hur man fick tillbaka ÅÄÖ:a m.m. Japp. All by myself! Jävla jobbigt att inte kunna skriva ordentligt. Kan ju inte använda viktiga ord som jävlar. Hade gått snabbare att hitta om mr. Ken varit här. Livet utan en Ken vid sin sida är ett hårt liv för Jenize! Vet inte hur jag överlevde de första 21 åren... hade iofs katterna, men dom kan inte datorer så bra.

Det blev dålig stämning vid mitt blomstånd igår. 3 coola barn ställde sig med sina cyklar vid mitt bord. Sen stod de bara där... så jävla obehagligt.

Jag: - Ska du ha lite blommor eller?
Barn: - Nej.
Jag: - Okey...

Sen cyklade de vidare. Jag vet inte hur man beter sig bland barn, så det var en väldigt obekväm situation för mig. Jag kände mig nästan våldtagen efteråt.

Nu började kanal 5 krångla på TV:n med, antagligen tekniskt fel. Trodde först det var den reklamen som använder sig av en annan reklam som börjar krångla & sen lagar de den ;) Typ. Har ni sett den fattar ni. Så jag väntade, men de fixade aldrig den. Efter 5 min gick det upp för mig att det var tekniskt fel på riktigt. Nej, skoja bara.... tog mig inte 5 minuter att fatta det. 3 minuter för bövelen, I'm not stupid. Så nu missar jag all reklam! Typiskt. Min favortidel av TV:tittandet, de visar ju inte det så ofta...

Nej, nu ska jag sluta vara rolig. Det tar på krafterna att skratta åt sig själv.  Hehehehe

XXX
Swollen members har släppt ett nytt album. Omnomnom!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0