Bilder + video sen Lördags!

I lördags blev det lite fest med vänner hos Eve! Efter det utgång i Halmstad. Mycket trevlig kväll, trots kaos i slutet av kvällen ;) Vi var nog överallt och ingenstans!

XXX
Naww.
Syskonbejbsen Jessica & Mills i sina fabolous aftonoutfits! Så olika men ändå så lika!
Turturduvs
Jesper & Becki vägrade ställa upp på gulligull-bild tillsammans så fick fota på måfå!
Awww
Alla went crazy with cameras ;) Becki, Suss & födelsedagsbarnet Eve i egen hög person!
- HEJ!!
Jag tyckte vi skulle le stort på vårt självporträtt! Ken ville pussas.
Iiihhh
Ja, det blev bara såna bilder. Vi struntade i att ta en normal, det är för ansträngande...
Naww again
Två glada barn, en stol. Hihi!
Klad hest.
Klad barn i soffa med Nalle i urringningen. Nawww :)
Skulle sjunga för Eve, men alla blir väldigt oengagerade i sången... ursäktar min extremt jobbiga röst bakom kameran, nu har ni fått höra mig sjunga med. Ni kan förstå varför jag aldrig gör det bland folk.

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha åååh sämsta sången EVER! Kunde verkligen inte sluta skratta, stackars eve... :P

2011-04-06 @ 14:53:22
URL: http://artbyjess.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0