Where's my manners?

Men ohh, glömde ju visa upp min nya kavajish. Han förtjänar att synas! Ståtlig som få. Beställt en till klänning som tröst för att skorna inte kan anlända i denna vecka. Om klänningen passar kommer den vara riktigt säxysäxy!

Sen får det vara nog, måste spara lite pengar med. Så jag kan köpa ett slott som jag fyller med kattungar & mjukt fjun. Det bästa av 2 Världar!

XXX
RL.
Fräsigaste kavajen i stan. Envy it!!
Na na na..
Ser fram emot att få ha långt hår på lördag. Fräsigt värre.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Wannabe Kissie typ? Du visar mer pattarna än håret... Kunde ju tatt en lite mindre urringad tröja o inte posa sönder bilderna. Det ser bara ut som att du tkr du typ är snyggast i hela världen :O lite väl mkt kissie-fjortisvarning på den bilden men annars är du söt men tagga ner lite me urringning och pose ;))))

2010-09-28 @ 22:26:00
Postat av: Jenny <3

Haha, YES Kissie!;D Tror inte du sett alla mina andra bilder, eller så är du bara blind. Men nej, du har rätt. Ska börja lägga ut bilder där det ser ut som att jag tkr jag är fulast i Världen istället.



Tack för din feedback STEFAN, ska anteckna detta på min kudde!

2010-09-28 @ 23:04:17
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0