Mask talking politik

Godkväll små Ostron.

Gud vad fullt upp det är nu. Massa jobb + allt annat man vill hinna med. Jag är inte van vid sånt här. För jag är en mask. We don't do stuff.

Äckelregn & blåst idag. Snackade med min räka efter jobbet, sen blev det att gå hem. Utan luva! Luvis råkade nämligen massakeras i Lördags. Nu får det blir en ny, ordentlig jacka inför den här vintern. Och kanske en ny väst.

Haha, någon mer som såg på Kvällspostens löpsedel idag btw? "SD räknar fel - på 59 miljarder". Det är inte lite pengar. Jag är inte bra på matte själv, men sen är jag inte ledare för ett "parti" heller.

Tycker man ska tänka på det innan man får för sig att rösta på SD, det är inte bara deras rasistiska propaganda som är problemet. De har många andra konstiga & gammeldags åsikter. De är emot homosexualitet t. ex. Dessutom, Hitler gick inte ut direkt & sa man skulle förinta judarna. Det smög fram senare när han kommit till makten.

Mona Sahlin ska man inte heller rösta på. Just det. Ta från de rika & ge till de fattiga känns lite gammeldags. Och detta säger jag som fattiglapp. Har man jobbat för sina pengar förtjänar man dom. Dessutom har hon ihopknipta ögon. Hon ser troligen inte så bra...

XXX
Mattegeni?
That's wack.
Rosa. Wiie.
Har fixat till mina naglar igen by the way. Beröm dom. Måste hålla runt den jävla flaskan, annars blir det ingen bra vinkel på alla naglar.

Kommentarer
Postat av: Malin!

Riktigt fina naglar:) Har du gjort dom själv:O

2010-09-16 @ 14:53:37
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Tack:) Jaa, jag gör dom själv med nagllack & pynt!

2010-09-17 @ 23:03:48
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Malin!

wow, hur fan då? haha...Skit snyggt iaf :D

2010-09-21 @ 11:42:10
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0