Tror jag börjar gråta..

...för skorna jag hade beställt var slut!! Jag är så besviken. Hoppas verkligen att de kommer in igen, ju mer jag tänker på de desto mer vill jag ha dom. Får väl bli de blommiga trätofflorna annars.

Uääh.

Kan dock glädja mig över att jag fyndade en Ralph Lauren-kavaj idag! Mycket fräsig. Jag ska älska honom hårt & länge.

Annars har här inte hänt mycket. Många av mina naglar har brutits & det känns lite sorgligt. Om ni ville veta. Damn that kassa! Börjar inte förrän 14 imorrn & håller redan på att somna. Får ge mig själv en lavett så jag vaknar till. Eller bara dricka lite kaffe...

XXX
Babes.
Lite snyggfula tyckte jag först, men tror de blir grymt snygga på ♥
Blurr.
Solade lite. Ska nog se till att skaffa den där iPhonen, går ju knappt att ta bilder med min nuvarande mobil. And I like pic's.

Kommentarer
Postat av: Anonym

iphonens kamera är inte mycket bättre inte i sånt ljus iaf ;)

2010-09-28 @ 21:05:10
Postat av: Jenny <3

Nae, jag har också hört det. Men kvalitén är ändå mkt högre på iPhone än den jag har nu ;)

2010-09-28 @ 21:21:16
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0