Toalettvatten in yo face

I'm väry sorry för dålig bloggupdate. Har dock spenderat hela helgen i Gislaved & kom inte hem förrän imorse. Haft en mycket bra helg! Vad jag haft för mig får ni reda på senare.

Städning på schemat idag på jobbet. Efterblivet nog tycker jag det är ganska kul att städa. Men inte lika mycket efter idag. Skrubbade toastolen med toalettborsten, då det helt plötsligt stänker upp snuskvatten i ansiktet på mig! Refreshning. Hade smink på mig så kunde ju inte löddra in tvål i hela nyllet. Fick försiktigt försöka torka bort det. Åhh, jobbigt att vara mig.

Måste få tummen ur röven & köpa mig den där laptopen snart. Men blir antagligen en iphone i första hand. Nu funkar knappt mobilen USB-hål längre. Bajsmobil!!

På tal om ingenting, har Världens snuskigaste skrapsår på knäet. Det gör jätteont & är helt infekterat. För 10 kr kan man få ta en titt på det, innan han dränks i desivon.

XXX
Fräsig.

Gotta love french rap.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0