Shopping!!

Åhhh, idag har varit en bra dag. Agerade lite terapeut på jobbet, yes I'm not only a simple kassörska. Predikade om hur man ska se på livet positivt & kund tackade för en fin pratstund. Det värmde i mitt rosa hjärta.

Sen blev det en runda till Halmstad & shopping för en ringa summa. Lite större summa än jag tänkt mig med andra ord. Men totally worth it! Tycker ändå jag behövde det mesta av det. Typ.

Nu ikväll fick jag den goda nyheten att jag kan vara ledig på Söndag! Helt perfekt. Har nämligen planerat att spendera helgen at ♥. *Hemligt hemligt* Än så länge.

Så ikväll är jag glad.

XXX
Naw.
Det blev (från höger) Jeans, svart tröja med snörning, korsett + trosor, spetsstrumpbyxor, SJP parfym, nagellack + nagel-klistermärken.
LOOK!!
Världens sämsta bild, men ni ska kolla ändå. 4 nya ringar, 1 stor blomma + 3 små guldaktiga.
Close-up.
Närbild. Gillar SJP:s utseende, färgglad flaska.
<3
Och sist men inte minst, dam dam dam daaaa; Nya skor!! Kunde inte motstå dom. Love 'em.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Mycket fina saker du fått med dig hem, diggar skorna väldigt mycket. Har ditt ben läkt färdigt nu?

Och du får gärna visa på hur korsetten sitter, den var grymt snygg.

2010-09-09 @ 13:31:00
Postat av: Jenny <3

Tack så mycket, är mycket nöjd själv:) Ja, mitt ben mår mycket bättre. Kan ha lite ont vissa dagar, men den här veckan har det inte känts nånting.



Har bild på mobilen som jag tog i provrummet, får ju dock inte över dom till datorn för tillfället. Men kanske kommer senare!

2010-09-09 @ 21:06:35
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0