Mat istället för sex?

Selma har blivit en riktig knubbis. Innan har hon alltid varit bulimi-katten som åt massa utan att gå upp ett gram! Men nu har detta ändrats. Selma is about to get fatty fat fat.

Har suttit & övervägt vad det finns för anledningar till detta? Har kommit på två;

1] Selma är 8 år. Matsmältningen håller inte samma tempo som förut + katt motionerar inte lika ofta som hon sover längre.

2] Pappa jobbar, jag jobbar & Snigl går i skolan. Selma får inte lika mycket kel varje dag. Innan låg vi alltid i soffan & gosade. Katt blir frustrerad & äter då istället mer.

Hur säger man till katt att hon börjar bli lite pluffsig utan att katt blir upprörd? Hmm.

Och på tal om ingenting så var det massa barn i affären idag. Jag & Eve hann ha ett jag-hatar-barn-samtal innan hon drog hem från jobbet. Skönt. Sen kunde jag fortsätta min dag med falska léenden mot barn. But all I wanna do is eat 'em...

Jobba 3 dagar till, sen wiie ♥

XXX
Weeeyyy
Först ett kort på en färsk majskolv innan jobbet idag.
- Ohh, pizza!
Mmm pizza. *Nom nom nom..*
Spegel, spegel.
Bekväma kläder innan jobbet. Think I need to puts my spegel...
Purrr...
En liten klump i fåtöljen.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0