La coka nostraa

Sitter här vid datorn & har det bra med morot & dippish. Nom nom nom. Fick en fin kommentar idag på jobbet. En glad kund sa efter han betalat "Tack så mycket & tack för att du alltid är så trevlig!" Sen stämde en tant in "Ja, tack för att du är så trevlig" Citat exakt. Ahh, nästan så man rodnade ju. Jag blev glad. Fräsigt.

Ska också vara så gullig när jag handlar i en affär nästa gång. More ♥ to the people!

Sen var det en unge i affären som hette Melker. Lustigt namn.

På fredag kommer släkten hit & firar SnigL. Smörgåstårta står på menyn! Ken & jag längtar. Vi gillar lyxmat. Eller typ mat överhuvudtaget. Sen ska jag ställa honom i mitten av alla, så får han snurra runt & låta gästerna titta på honom. Hoppas nu absolut inte han läser min bloggish, man vet aldrig...

Nu får det räcka för idag. See ya laters, och glöm inte; Om du ser en Sverigedemokrat; spotta på honom! Nej, skoja bara. Or am I...?

XXX
Wrooom!!
Tryin' to look fräsig. Blir inga bra bilder nu för tiden, har jag blivit fulare?
Nom nom.
Min vattenflaska har fått ett diamanthalsband. Envy him!!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0