J kan!

Har varit produktiv på många plan idag! Bad Pia som jag bl. a. jobbar med i affären beställa hem minimajs. Jag gillar minimajs. I konserv. Smakar som majs, men ändå inte. Dessutom är det ett roligt ord. Minimajs.

- Har hjälpt till att äta ur chili con carnen. Lunch + kvällsmat. *Klapp klapp*

- Fyllt i försäkringspapper med mamma. Blev arg för det är så mycket detaljer & skrev därför fult.

- Gett båda katterna sin dagliga ranson kel.

- Träffat en kompis & fått shoppat lite. Var i affären säkert 1½ timme, köpte 1 plagg var.

- Ätit morötter. Det är nyttigt. Med dipp. Inte lika nyttigt.

- Sneglat på kudden i sängen & tänkt på Ken.

Nu vill jag snart sova. Jävla bebis blandat med pensionär är jag.

XXX
Mini-majs.
Naww babycorn! Undra vad det är för folk som tar kort på sånt här egentligen? Men o andra sidan förtjänar minimajs 1 miljon porträtt på google.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0