Glitterlampig helg

Haft en mycket bra helg! I fredags lite släktkalas, Ken gjorde det till en bra kväll I think ♥ Lite alkohol på kvällskvisten satt inte heller fel. När alla gäster dragit hem blev det en långpromenad in Skummeslövcity.

Väl hemma välte Ken halva fönsterkarmen med sin hulken-kropp & massa jord landade på mitt vita, fina lakan. Efter att vi städat blev vi mkt trötta & däckade direkt. Vaknade kl 4 av att TV:n & glitterlampan var på. Jobbigt vakna av en rosa glitterlampa, även om han är mycket bedårande.

Dagen efter blev det hyrfilm, a skräckfilm. En spansk, Hierro. Var dock ingen skräckfilm, mer thriller. Lite synd tyckte vi. Filmen får 3 av 5 sniglar.

Jag: - Jag tittar på glitterlampan istället för Tv:n.
Ken: - Jag med.
Jag: - Den är fin.
Ken: - Mm.

Men det var ändå en bra film.

Idag blev det jobb 11-16.15. Fick säga hejdå till Ken innan jag gick till jobbet då han skulle hem runt 12. Ända hem till Gislaved :< Ledsen kanin-gubbe på det.

Kom hem till 3 liter (minst!) chili con carne som pappa lagat. True story. Det är väldigt mycket chili con carne. Kan nästan starta ett litet soup-kitchen här hemma nu.

Kommer aldrig klara av att vara lycklig fullt ut så länge du håller på & förstör ditt liv. Bara för att folk utanför inte märker ett skit, betyder det inte att vi inte gör det.

Av-reaktion.

XXX
Bajs.
Efter att alla vi 3 ätit, fortfarande massa chili con carne.
Ohhh.
Hittade inte alla mina påsslakan när jag bäddade sist. Har en känsla av att Selma kan vara inblandad... hon är en knepig katt.
Mjao!!
Hon låtsades leta efter dom, men jag vet att katt har bäddat sin egna lilla kattsäng med dom.  

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0