Stackars mig..

Åhh, vad förkyld jag har blivit! Dog nästan på jobbet idag. Tur jag nyser tyst & diskret så ingen märker nåt. Hade varit värre om man nyst som vissa gamla gubbar gör, tar i med sån kraft att både möbler & människor flyger meter iväg.

Jag gör mest ett konstigt litet ljud. I armen of cörse. Inte som andra, rakt ut i luften & i ansiktet på folk. Såg en person nysa bland frukten en gång utan att hålla för me varken arm eller hand. Kunde nästan se hur en grön sörja la sig över äpplena.

Råkade få till ett pruttljud en gång när jag nös. Fick hålla mig för att inte börja skratta högt, höll nämligen på med en kund i kassan just då. Åhhh, I'm so awkward.

Sitter & kurerar mig med nässpray. Tyvärr så tror tydligen pappa vi är under 10 år, för han har nämligen köpt hem en nässpray för barn! Så trycker upp hela flaskan i näsan av frustration.

Mest av allt är jag ledsen för att jag inte kan sniffa på Kens kvarlämnade T-shirt.

Nu blir det en halv ask ibumetin sen sängen.

XXX

Müsli ffs!!
Så här ser jag ut när jag äter müsli i Kens t-shirt. Fräsiga tjejen!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0