Leif GW Persson ffs

Onsdag idag. Imorrn Torsdag, sen fredag! WIIE! Wiiiie I say!! Varit en bra dag idag, trots att den började dåligt. Ösregnade på mig när jag gick till jobbet, Mp3:n dog + var lite försenad. Men i dessa tider kan inte mycket dra ner mitt humör!

Har fått en praktikant på jobbet, så inte alls mycket över till mig att göra idag! Fick fronta lite hyllor, det blev mycket vackert. Man känner sig alltid så tillfredsställd efter att ha frontat en hel hylla. Mindre tillfredsställd när någon plockar en vara från hyllan... but that's life.

Efter jobb fick jag träffat Avnoso Mafiozo en runda, massa kaffe & snack vilket behövdes!

Nu ska jag snart nanna, förmiddagsjobb imorrn. Jag är en bebis som lägger mig tidigt.

Vart tog Leif GW Persson från Efterlyst vägen föresten? Bästa ever, 2:a efter Aschberg. Mer äkta får man leta efter! Nu är Efterlyst inte lika spännande längre utan GW:s tunga flåsningar. Just kiddin', han är en grymt bra polis.

XXX
Den fruktade konservhyllan.
Ja, jag var tvungen ta ett snabbt kort på en hylla. Varför? För det är sexigt.
Mobb-ad.
Klaad & fräknig barn. Måste slita ner den där Playboy-affischen nu någon dag... inte okey när man är 21 år.

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns nog ganska mycket med din blogg som kan ses som lite efter när man är 21. :D

2011-10-08 @ 10:57:52
Postat av: Jenny <3

That's how I like it ;) Måste vara underhållande om du gått igenom alla inlägg sen ett år tillbaka!

2011-10-11 @ 12:44:49
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0