Kortfattat om min förkylning

Vill ni ska förstå min situation. Lida med mig & kanske även skänka en slant.

Är så förkyld att
jag får använda täcken istället för papper & snyta mig i. (Syrrans täcke ofc, I'm not stupid.)
Är så förkyld att mitt öde kommer bli att kvävas i mitt eget snor.
Är så förkyld att när jag nyser flyger halva hjärnan med ut.
Är så förkyld att jag rosslar som en gammal 80-årig gubbe när jag andas.
Är så förkyld att folk undrar om jag ens får vistas utan karantän.
Är så förkyld att jag måste krossa nässpray-flaskan & snorta i mig allt för att det ska hjälpa.
Är så förkyld att min näsa ökat 10 gånger sin massa (liknar nästan häxan i Laholm).
Är så förkyld att jag får andas genom respirator.

Kill me, plz.

XXX
- Ohhh naaaj!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0