I'm dyin'...

Wäääähhhh!!

Är fortfarande bajsförkyld & känns som att jag ska avlida snart. Klämt i mig en halv grillad kyckling, te & passionsfrukt + ansiktsmask för att se piggare ut. Hade ansiktsmasken på mig alltså, jag åt inte den. Men var nästan bud på det... den såg nyttig ut.

Saknar min Ken xtra mycket nu när jag är sjuk, vill ha han här nu ♥ Min biffis. Han är varm.

KenKenKen varje dag.

Hoppas jag vaknar upp frisk imorrn innan jobbet, speciellt med tanke på att det blir jobb lördag med. Känner mig som en man med förkylning, klagar & klagar. Men det är hemskt!!

XXX
Kanelbulle.
Skönt det hade varit att vara katt, bara rulla ihop sig till en kanebulle & sova hela dagen.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0