Update av helgen

Ja, nu skriver Jenize igen. Synd jag har ett liv, annars hade jag skrivit mycket oftare! Men man ska bara skriva för att det är kul, inte för att man känner man måste. Visdomsord á la majs.

I fredags blev det hemmamys med Ken. Vi lagade mat & drack vin. Eller jag drack vin & Ken öl. Ken är en stark man som gillar öl. Gjorde ett recept på fläskfilé i sås med katrinplommon. Jag hatar katrinplommon, men det lät gott att ha i såsen. Så länge de bara ligger där & flyter runt och inte hoppar in i munnen på mig!

Man skulle ha i 2½ dl kyckling/oxbuljong. Vi köpte sån flytande oxfond, det är väl samma sak? Trodde jag. Men blev väldigt salt, så antingen tog vi fel buljong eller så har de skrivit fel i receptet. Men blev rätt gott ändå, vi åt upp! Nomnomnom.

I lördags ville vi ut, så drog & förfestade me Milla & hennes syrra Jessica :) Blev en runda till Halmstad & start at Asian palace! Sen skiljdes vi tyvärr åt då jag & Ken ville vidare till Moon medan M&J ville stanna kvar. Kvällen gick mycket snabbt, så antar vi hade kul iallafall! Glömde dock ta me kameran så blev inga bilder denna kväll :<

Ser redan fram emot nästa helg då det händer mer kul!

Åh, vad jag är glad över min Ken ♥

XXX
Omnom.
Ken rotar i kylskåpet ;) Naww.
Nasty.
Här ser man hur de små ollon-plommonen ligger & flyter runt.
Mmmmmm... majs.
Vi gjorde Världens bästa sallad till med minimajs i! Åhhhh.
Mat på tallrik.
Färdish! Tallrik ber om ursäkt för kladdig uppsyn.
Hej toalettspegel!
Hittade en bild jag tagit me min fattiga mobil på Asian Palace's toa. Hah! Hade en fluffig klänning på mig som satt åt vid låren & höga, svarta pumps till. Kände mig mycket fräsig.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0