Toaborste!!

Idag har jag fått shoppa lite. Ett displayskydd till iPhonen (som för övrigt var cpsvårt att få på rätt, fick smulor & skit under), 3 små neontrosor, glitterspray till håret (hihi!!) och smygklämmor.

Men det fetaste av allt; en rosa Toaborste!! Som jag kan ha i min nya lägenhet sen. Tyckte den var så söt. Man kan inte alls tänka sig den ska behöva städa en toalett! Tur jag är renlig av mig & aldrig bajsar.

Malin hängde med, så i slutet av shoppingen blev det varsin ceasarsallad på Robert's. Dock var kycklingen slut, så vi fick ta räkor & kräftstjärtar istället. Passade inte lika bra ihop, men det blev en bra middag iallafall! Sen åkte vi hem och tog kort på Malin när hon badade i snön (se nedan).

Nu är det dags för Desperate Housewifes!

XXX
Mums.
Jag fick en kyckling på kanten. Exclusive!
Mjao..?
Pysen var nyfiken på mitt inköp. Katter vet inget om toaborstar.
Beach 2010!!
Malin gjorde ett vad på Facebook & fick bada halvnaket i snön! Mys.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0