Sopbilen

Vad är det för skit som ligger på marken?? Buäähh. Vill inte ha minusgrader & bajssnö idag. Speciellt inte då Ken kommer, vill inte min hane ska behöva köra på isiga vägar! Iofs är det snö ute i Gislaved, men han kunde fått halva vägen utan. Blir så nervös... man hör ju om hur många som helst som kört av vägen nu!

Jaja, min man är tuff. He can do it ♥

Pappa jagade sopgubbarna med soptunnan innan! Hahaha! Hörde röster utanför & såg nåt hjulspår ute i snön, sen kom pappa in.

- Jagade du sopbilen?
- Va? Ja, men jag hade ju glömt sätta ut den! Så fick springa efter dom. Hihihi.

Hmm, kanske ska man ta uggsen idag. Inte de allra vattentätaste då jag lyckats fixa ett hål på dom, men väldigt bra mot halka. Orkar inte sätta mig på röven innan jobbet. Kallt för rompan...

Ska testa gå naken till jobbet idag. Bara för att se vad som händer. Spänning i vargaden! Så slipper jag våta kläder med utifall jag skulle halka...

XXX
Na na na!
Bild från igår. Leker med min älskade iPhone! We love each other. Jag ser glad men ändå förvirrad & likgiltig ut.

Kommentarer
Postat av: fardus

väldigt bra blogg !

2010-11-25 @ 17:49:03
URL: http://myfreakiinlife.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0