Nasty tangentbord

Nyss städat till tangentbordet! Behövligt om man säger så. Det är något man aldrig tänker på, iallafall inte jag. Eller resten av familjemedlemmarna här. Dvs. jag & Snigl som använder datorn. Tänk alla gånger hon säkert kliat sig i röven & sånt, sen skrivit om det på sin blogg. Då har bajsbakterierna fastnat på tangenterna, som sedan jag tryckt på! Uääh!!

Fick jättedåligt samvete för nån dag sen. Jag råkade tappa en liten äggröre-bit på tangentbordet (äter ibland min frukost vid datorn då jag vill kolla facebook & lite sånt innan jobbet), så tog snabbt upp den & åt den. Sen kom jag på vad jag nyss gjort. Försökte tänka på något annat sen.

Kan ju lika gärna käka min frukost på toalettringen nästa gång om jag ska vara så nasty?

Men nu är här rrrrrreeeent! 1 dag till iallafall.

XXX
Hej tangentbord.
Nystädat! Den vita fläcken på tangentbord är nagellack. Hihi.
Trött J.
Myser i Kens t-shirt, min hane ville ha en liten iPhone-bild ;)

Gammal rocklåt jag aldrig tröttnar på.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0