Flugor i ögat

Käkar frukost. Snart jobb, känns ganska bra trots att jag fortfarande har kvar min bajshuvudvärk som suttit i till & från i 3 dagar nu! Helt knäppt. Jag kanske har en skalbagge i huvudet?

Praktikanten berättade om en kille som fått en fluga i ögat, sen några dagar senare hade han jätteont. Fick åka in till sjukhuset & då hade flugan ätit på ögat så han blev blind tillslut. EWWW!!!

Och jag som alltid får flugor i mina ögon. Inte bra, inte bra.

Nu har min man körkort. Blev jätteglad när jag fick veta :D Han är så duktig. Han kan verkligen allt! My hero ♥ Hoppas på att han kan brumma hit redan imorrn. Hade varit xtra fräsigt!

Btw, Kalifornien legaliserade inte marijuana! Lite tråkigt, hade varit kul se om samhället förändrats till det bättre eller sämre ifall de gjort.

Ses ikväll, flingor!

XXX

Puss*
Mys i säng! Ken är en envis man som sätter handen framför kameran.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0