Don't mess with my müsli

Köpt nya frön till frukost. Müsli dvs. Nom nom nom! Mycket goda, mycket goda! Massa hasselnötter i. Me like a lot lot lot!

Idag är det Fredag! Allas favoritdag. Dessutom är det kycklingdagen! Man äter kyckling på fredagar. Eller det är väl okey att man äter tortillas istället då om man inte gillar kyckling...

Fan vad trött jag är.

Lika bra önska er trevlig helg, för när jag kommit hem blir det kaos. Då ska jag göra kaos asså! Nej men ska packa & sånt inför färden mot min Käään ♥ Så kommer inte hinna spy ut mer av mitt superglamorösa liv här då.

XXX
Axa müsli Gold!
Så här ser det ut hos mig nu. Dukat upp en fin, blommig duk & placerat den perfekt upphällda müslin. En kopp kaffe lurar i bakgrunden. Nae, jag har snott den från google.

Kommentarer
Postat av: mirjana

fin blogg

2010-11-21 @ 17:44:36
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0