*Buuurp*

Chacha Måndagkväll. Haft en fullspäckad helg! Haha, fullspäckad. Jag får sluta influeras så mycket av alla pensionärer som handlar i affären.

Blev en helg at Ken's! Vi åt massa mat, myste & festade till det lite på lördagen. Jag tog vårt förhållande till en högre nivå & släppte världens rap. Absolut inte meningen! Vi har det så bra tillsammans, så jag släppte loss lite för mycket antar jag. Tur min hane tyckte det var kul.

Eller så får jag ett sms senare om hur vi borde ta lite tid från varandra. Uäh!

Kan inte riktigt koncentrera mig på skirvandet, har en Snigl vid sidan. Bilderna från helgen kommer upp imorrn, hinner inte nu. Ni får nöja er med nytagna cp-syskon-bilder.

Ska upp tidigt imorrn så får bli avslutning nu. Gonatt majskorn!

XXX
HIHIHOHO!!
Fräsiga tjejerna!!
Asså typ shiet.
Jag förklarar allvarligt hur jag har 2 kameror på iPhonen & snigl blir avlång av avund.
Brumbruum!
Bör tilläggas att vi har nattisar på oss. Jag har Ken's randiga t-shirt! Som en liten Nalle Puh.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0