Klad hest

Nu är biljetten till Metaltown bokad! Wiie wiie wiie! Känns mycket bra. Äntligen ska jag få se mina älsklingar en andra gång. Ohhhh ♥ Dock valde jag att skriva ut biljetten... och vår skrivare är sönder. Hmm..

Just nu ser jag iallafall fram emot imorrn. Först lite jobb, sen utgång med babes på kvällen! Me like, me like. Nu hoppas vi bara på fint väder med, eller iallafall uppehåll. Molnen får kissa en annan dag.

Jag är glad barn.

XXX
Majs.
Random kvällsbild; - I'm a seeeeeal! Jag klippte i min lugg. Den suger.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0