Ung & vacker

Fick en komplimang i affären idag av en herre så jag nästan rodnade:

Kund: - Har du gått ut skolan nu eller?
Jag: - Nej, jag gick ut 2008 faktiskt.
Kund: - Jahaa förlåt.
Jag: - Nejdå, det är lugnt. Vet att jag ser yngre ut.
Kund: - Jaaa.. ung & vacker.

Hihihihihi!

Sen fick jag förklara för en kund hur en skraplott fungerar. Kund kom ändock tillbaka senare och förstod fortfarande inte. Kunde man skrapa den hemma eller var som helst? Hur och vad skulle man skrapa den med? Kunde man vinna pengar?

Knepigt.

But I aaaaaim to pleeease! Nanananana! ♫  

XXX
Naaw.
Adopterade en söt liten blomma idag. Kolla så bedårande han är! Åhh.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0