Snusk-sked

Ohh, längtar tills jag får rast imorrn på jobbet. Har nämligen gjort Världens bästa matlåda! Vill äta den. Bara för det kommer jag inte vara alls sugen på den imorrn. Så är det alltid. På kvällen vill man käka allt.

Åt 2 ostskivor & sög på en sked som tröst. Sen tänkte jag lägga skeden i matlådan. Men fick upp ett scenario om hur bakterierna på skeden skulle förstöra atmosfären inne i matlådan. Så tog efter viss betänksamhet en ny sked & dumpade old sked. Nee skoja bara, hade inte tänkt lägga han där från början alls. Eller jo, en liten del av mig tänkte nog det ändå... hmm.

På tal om sked, nu är det snart dags att bege sig mot sängen & skeda med katt I believe.

Gonatt ostbarn ♥

XXX
Maaat. Låååda.
Tog kort med mobilen & genast såg matlådan äcklig ut. Det föreställer iallafall en macka, avokado & ägg/créme fraiche-röra. Och sked. Ren sked.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0