Sexuellish

Hej kära majsbarn. Fått shoppa lite idag! P-piller, intimgel, tamponger & bindor! Skitkul.

Vilken bra dag. Hoho.. kände mig jättesexuell när jag begav mig till "intimavdelningen" på Apoteket. Sånt tillfälle där det känns som att alla glor på en. Sen valde jag ut RFSU:s intimgel snabbt innan någon skulle hinna få för sig att jag kanske kollade in Svamp-i-underlivet-produkterna.

Nej, det räknas inte som shopping! Däremot har jag beställt hem those sexy sandaletts jag la ut bild på igår, så hoppas dom anländer i veckan.

Top model nu om 35 minutes. Ohhh, vilken lycka ♥

XXX
Hih.
Här får ni en random bild på outfiten i Lördags.
Vuxet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0