Nykterist ffs

Oj, vad jag är trött. Somnade på soffan, dock med mening. Behövde mig en powernap. Ikväll vill jag ut till stan igen & dansa. Var riktigt på G igår, ska fan dra ut nykter oftare. Bara man har roliga människor runt sig så! I was cool.

Så hoppas, ska se vad Nur & Bessi säger. Fest at Linus ikväll med, det orkar jag dock icke. Inte ett dugg sugen, speciellt inte då alla bara kommer sitta där & dricka.

Gud vilket tråkigt inlägg. Jag är fortfarande helt nyvaken & groggy. Dags för en dusch, så jag blir mig själv igen! Känner mig stinkig & seg.

XXX
*Gurgel*
Tog kort när jag gurglade munnen igår. Gulligt ju!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0