Nykter valborg = nice

Blev en ganska bra kväll igår ändå. Körde Rasmus, Viktor & Pär som skulle till en fest, dock verkade festen suga sen så släppte av V&P i Laholm. Drog med Rasmus till festen & hämtade upp en Erica.

Sen blev det in till stan för Kebabrulle åt Ericish, medan Rasmus satte sig på Ida's. Blev stoppad av polisen och fick blåsa! Jag blev rädd. Erica satt i baksätet & skrek "Hon är aspackad, hon har druckit en massa!" Men jag klarade mig, självklart.

Körde hem Erica & gick till Ida's. Rasmus hade fixat så vi fick gratis. Jag alkoholfritt of course ;) Sen blev det vidare till Mc Donalds där vi träffar på Lagish & Emil, som är dyngraka. Dom hade redan fått nog av kvällen, så dom fick följa med. Körde hem alla barn, sen hem & däckade runt 2.

Nu blir det jobb, ikväll partey :)

XXX
Wiie*
Inga bilder från igår, hittade dock denna på Rasmus & mig. Hah!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0