Mm gammal grädde

Ohh, en solig dag. Hunnit med promenad & rutten omelett. Mina omeletter blir inte bra längre, dom bara fastnar i det jävla stekjärnet!! Dessutom använde jag 10 dagar gammal grädde. HAH! Det smakade bra, folk är så rädda för gammal mat.

Jag gillar det. Min pappa med. Men han går nästan överstyr, käkar fil med klumpar i. Där går faktiskt min gräns!

Vaknade upp & kom på att jag tatuerade mig igår. Blev glad. Fast idag är han lite torr & öm, får smörja omsorgsfullt med Helosan.

Imorrn är det fredag. Mysigt. Ser ut som att det kommer bli en bra helg. Nu måste jag duschis & smörjish tattooish.

XXX
Awww..
Se så bedårande han är från långt håll! Naaaww ♥ (spegelvänd bild dock)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0