Invigning av kamera

Nu har jag invigt kameran! Han är grymt fräsig. Nyss jobbat klart för dagen. Vi har fått en ny kortmaskin i affären. Alla har gett den komplimanger & jag ler stort som en stolt mor. Det är en mycket vacker kortapparat. Dock har jag fått sitta & förklara hela dagen hur den fungerar. Den är nämligen mycket hightech... och vacker.

Sitter och väntar på att min jävla huvudvärk jag fått ska försvinna. Känner mig helt skum, måste käka men mår illa av tanken. Vill ju kunna dra & sola snart! Don't wanna be blek anymooore ♫

Återkommer kanske senare, måste vila lite nu tror jag...

XXX
Wiiie*
Testade funktionen "självporträtt". Inte gjort annat än lagt till kontrast i bilden via datorn. Resten fixade kameran själv. Duktig kamera.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0