I'm len

Åhhhh. Stod & smörjde min bebis med helosan. Sen upptäckte jag att jag är täckt med fjun. Små, blonda mjuka fjun. Folk brukar säga att jag är så mjuk & len, now I know why.

Jag kanske utvecklas till en kanin sen. Dom är också lena.

Sen en sorglig sak. Upptäckte att min älskade hoodie jag skulle beställa är slut!! Nu är jag upprörd. Jag som var så kär. Men inte fått mina pengar än, så väntar tills nästa vecka då han kanske återkommit. Så kan jag beställa allt då.

Over&körv.

XXX
Fjunig ninis
Här har vi mig, tuggandes på en filt. Folk gillar att ta på mig.

Kommentarer
Postat av: J

Åh, jag som alltid velat ha ett husdjur.

2010-05-06 @ 17:31:12
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0