Bzz utvecklingsstörd?

Orkar. Inte. Skriva. Har fullt upp. Fransk manikyr & sånt. Varit en lång dag, men skönt väder. Fick stå lite på torget med, grymt skönt. Typ inga kunder, så stod & studerade en humla. Nu vet jag hur dom fungerar.

25 min efter stängning satt jag & Eve på bryggan & tog en cigg. Även chefen & brödmannen stod där & pratade. Då kommer det en bil, parkerar helt cp (halvt på vägen?) och går mot dörrarna. Sen kommer han tillbaka.

Vi: - Det är tyvärr stängt.
Man: - Jag ska bara ha cigaretter.
Jag: - Jo, men vi har stängt. Vi stängde klockan sju.
Man: - Jag ska ha snus, cigaretter (mumlar helt cp)
Jag: - Ja, men vi har tyvärr stängt.
Man: - Jag ska bara ha snus.
Jag: - Jo, men vi stängde för längesen. Vi har tagit ut kassorna och allt.

Mannen fortsätter tjata. Tillslut kommer de andra på att kiosken längre ner har öppet och säger det. Efter att ha sagt det cirka 3 gånger sticker han. Han måste fan varit antingen full/drogad eller jävligt utvecklingsstörd.

Jobbig situation, började ju fan nästan skratta.

XXX
Num num num..
Humla åt en massa från alla blommor. Nu förstår jag varför de är så feta.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha fan va konstiga människor det finns alltså :P

2010-05-21 @ 00:01:23
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0