Besatt

Vilken hård dag jag har haft. Först saltade jag omelettjäveln (som blev äggröra då den fastnade i stekhelvetet, as usual) för mycket. Så den smakade havsvatten. Sen skulle jag koka 2 ägg så jag har det klart till min avokadoröra. Glömde bort tiden & råkade koka dom i 20 min.

Snap.

Men men, shit happens. Nu blir det en välbehövlig dusch, sen till Maxi & köpa 1 ton avokader i nät! Drömde tillomed om avokader inatt. Inte fullkomligt normalt, jag är nog besatt. Ofta man blir glad av grönsaker liksom. Ännu ett gamlingstecken.

XXX
Hallao.
Bjuder på ännu en dålig mobilbild från i Fredags.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0