Jämnt ut

Idag har det varit en fet träningsdag. Hur har detta gått till? Jo, man börjar dagen med kaffe & en promenad. Fortsätter med frukost. Åker till mammas jobb & stör. Sen vidare och hämtar upp Nura, drar till pizzerian & käkar.

Hämtar upp Besijana, kör till slingan i Mellby & powerwalkar ihjäl sig.

Om 2 timmar blir det en runda till gymmet. När jag står där & dör kommer jag tänka "Fastän det känns som att din kropp ska vara obefintlig efteråt så har du egentligen bara precis gjort av med det du ätit idag".

Då ställer jag mig förhoppningsvis på rullbandet & springer i 3 timmar non stop. Sen äter jag inget på 5 dagar. Kanske...? Naaaaeee.

Just det, köpte lite kläder idag! Maybe I'll show it later. För detta är ingen jävla shopping- och dagens töntiga, fucking outfit-blogg!

Mahaha..

XXX
Sunshine!
Hade kläder på mig idag. Ljusa jeans, tröja & mina älskade vita reebook.
Reebook!!
På tal om Reebook, dessa sexiga jävlarna ska jag nog köpa av Nura (oanvända). Mobilkvalité, men dom är vita med turkost & silver. Jag var nära på att våldta dom...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0