Shoooooooes!!

Linus är en duktig kompis. Han visade mig världens bästa spelsida & nu har jag något att underhålla mig med... i 10 minuter iallafall. Check it out! (Rosa text = länk). Folk vet inte alltid sånt.

Hmm, vad ska man hitta på resten av kvällen? Jag är skumt nog trött. Och klockan är bara 23, detta är helt skumt. Måste vara sjuk eller något. Hittade iallafall ett par skor på SkoDon jag ska köpa imorrn. Har nämligen ett asgammalt presentkort där. Och där är Rea... kaching! $$$

Att jag aldrig kan hålla en röd tråd. Måste skriva 100 olika saker i samma stycke. Men tanken på skoshopping gjorde mig glad & förvirrad.

XXX
Gay.
Enhörningsspelet, ganska kul! Linus favoritspel. På riktigt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0