Total makeover

Igår gjorde jag Linus fräsig! Jag lärde han hur man solar solarium i Båstad & blir brun. Sen la jag mandelbruna slingor i hans blonda, lilla fjuniga hår. Det blev moooocket säääxig!

Efter det drog vi hem till honom & eldade i kaminen. Sen kom Eve & då gav vi oss på ett flak (Baad, I know!) Kollade på What happens in Vegas. Gotta love it!

Sen började jag & Linus av någon jobbig anledning att slåss i soffan. Det var sjukt jobbigt, speciellt när jag klämdes fast mellan hans ben & samtidigt fick hans snuskiga fötter i ansiktet. Då ville man dö.

Men ikväll blir det lugnt iallafall. För imorrn är det partey!

Sen på tal om ingenting tycker jag det är sjukt skumt att det finns folk som försvarar en känslokall mördare. Varför i helvete ska man göra det? Rättsväsendet sköter det redan ganska bra genom att ge så jävla lindriga straff. Att mörda & våldta är tydligen ingen stor sak, gör man det är det "synd om en, man är sjuk". Bög-Sverige.

XXX
Dam dam dam daaa!
När mössan & capen kom på blev Linus en helt annan människa...
Batman!!
Na-na-na-na-na-na-na-na Baatman, Batman!!

Kommentarer
Postat av: J

Nu råkar det ju vara så att alla är oskyldiga tills de blivit dömda i domstol. Föreställ dig till exempel att en oskyldig person skulle åtalas för mord. Sedan vill ingen försvara henne eftersom är hon är en "mördare". Känns inte helt rättssäkert vad?



Håller annars med att det är på tok för korta strafftider i Sverige. Lika dumt som att det går att helt slippa fängelse pga "psykisk störning".



Verkligen hög tid att kalla på badmössebatman.

2010-03-12 @ 14:58:45
Postat av: Jenny <3

Jo, men inte det jag syftade på här. Jag snackar om en dömd mördare som förstört flera människors liv. Ändå finns det idioter som försvarar & tycker synd om äcklet.



Haha exakt xD

2010-03-12 @ 16:28:50
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0