Short & Chubby

Jag har tråkigt. Kollar på min syrra när hon käkar Ben&Jerry's, själv måste jag träna. Buäähh... varför kunde inte jag också fått födas med de smalgenerna? Nee, kort & knubbig var mitt öde.

3 månader kvar till sommaren. I can do this!

Har dock till min glädje hittat en grym kille med en blogg & bra musiksmak. Andras bloggar är annars inget mig (utom vänner of coourse) men Här tänker jag absolutely spendera min tid under tråkiga kvällar...

Alla andra bögar med videobloggar can suck it!

XXX
Uääh.
En exakt kopia av min kropp... i streckgubbsform. Mycket precis.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0