Shop-o-holic!

Nyss vaknat typ. Sitter här & käkar på en räkbaguett till frukost & dricker cocos/ananasjuice(?) Det var ganska gott.

Ska strax börja fixa mig, idag ska jag & Mickaela åka in till Gbg centrum & shoppa o kolla runt lite :) Wiie! Tror aldrig jag shoppat i Gbg faktiskt, även om jag varit här 100-tals gånger (Liseberg ni vet).

Synd jag inte kan ta några kort. Hade jag haft med min USB-sladd till mobilen hade det kunnat bli några suddiga, dåliga bilder iallafall.

Nu ska jag dumpa herr Baguett tänkte jag & påbörja sminkningen.

Ps. Linus är numera mycket blond :) Hah! Men det blev grymt.

XXX

Blivit terrad med denna låten av Linus & nu faktiskt börjat gilla den.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag bor i malmö (: hur går det med shoppingen idag? ;)

2010-03-30 @ 15:10:51
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Primate

Blir det 5an huset? glöm bara inte bort att gå på avenyn under helgen.

2010-03-30 @ 17:59:27
Postat av: J

Mr Växt och nu Mr Baguette. Du avverkar karlar på löpande band.

2010-03-30 @ 18:17:55
Postat av: Josse

DU har ju visst shoppat i GBG. Minne som en fesk ellörr? :D :D :D

2010-03-30 @ 19:15:05
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

det blir lätt så ;) vad gör du idag snygging?

2010-03-31 @ 17:18:09
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0