Senilrubrik.

Kom inte på någon rubrik till inlägget. Ännu ett spår av ålderstecknena; fantasin börjar svikta. Har varit en bra dag. En göra-sig-snygg-dag kan man nog kalla det. Dag i form av punkter;

* Vaknade sent, drack kaffe
* Gick promenad i solvädret med SnigL
* Åt omelett till frukost (Ville koka ägg, men alla sprack så blev omelett)
* Drog till Båstad & solade me SnigL
*
 Tog lång dusch
* Fransk-manikyrade naglarna

Eller nej, fel på den sista. Jag fixar naglarna just nu, i denna stund! Brutit de hela tiden nu de senaste veckorna, men nu äntligen har alla lyckats växa ut lite igen. Mm jag är så intressant. Skriver om mina naglar. Men dom förtjänar det.

Får se vad som händer ikväll. Linus-Enhörning kommer hem, kanske han vill hitta på något kul. Återstår att se...

XXX
Ohja.
Min tänkta outfit till Solbacken. Buäähh...
Awww..
Mysig katt i bädd. Han leker Påskhare med sina små tassar. Awww...


Kommentarer
Postat av: Jinfi:)

vart har du köpt lakanen?:) ursnygga;)

2010-03-15 @ 01:08:26
URL: http://piinklolliipop.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0