Plankstek

Bra kväll igår. Plankstek med vin & trevligt sällskap, that I like. Men ikväll vill jag festish. Massa som ska till Solbacken, så trodde min kväll var fixad. Nu visade det sig dock att ingen hade plats för +1. Skulle dit med Eve aka Räkost egentligen, men den lille jäveln dissade mig för en liten double-date ♥

Men jag är en stark människa. Har jag ingen att åka med drar jag dit själv! Självklart i vetskap då om vilken tid mina vänner drar dit. Man kan ju inte gå runt där själv. Som en spetälsk. Sen får jag fixa skjuts med... det ordnar sig. Nog.

Wish me luck.

XXX
Pose.
Jag såg mysig ut igår. Och spegeln är tvättad! Funkade ej.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0