Paint-bajs

Dryg kväll. Börjar bli sömnig nu som värsta bebisen. Körde hem Ricky från jobbet vid 21, så det var ju alltid något trevligt att underhålla sig med. Suttit & lyssnat på musik & körvat rundor på Facebook. Face har fan räddat mitt liv från total tristess... hade inte det funnits hade jag antagligen.. inte haft några vänner?

Inte lika många menar jag... så klart.

Kom på den fina idén med att försöka måla i paint. Försökte använda samma teknik som när man ritar med penna. Ehh... gick inte så bra. Musjäveln var ju inte lika användarvänlig som en penna. Blir arg när jag ser folk som målar såna riktigt grymma saker i paint, det är ju förhelvete omöjligt!!

XXX
Paint.
Det var svårt & jobbigt & blev dålig kvalité.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0