Ooohhoo!

Idag är det en bra dag. Fick ett samtal från Laholms sparbank att jag är välkommen dit imorrn kl 15 för ett litet möte & för att se ifall jag kan praktisera där. De har givetvis fler de tar in, men ska försöka göra ett bra intryck så de väljer mig.

Det är ju inget jobb, men iallafall något. So I'm happy now :) Jag tror jag hade trivts där... jag gillar pengar. Pengar gillar inte mig men vi ska nog kunna komma överrens.

Blev orolig sen att det kanske inte var Laholms sparbank utan Våxtorps eller någon. Det kollade pappa upp genom att ringa upp numret;

Pappa: - Laholms sparbank var det! Ringde upp och sa att jag ringt fel. Lite mobbat är det, men så kan man göra.

Är stolt över pappa som tar efter Josses & mina ord. Mobbat.

Sen ska jag börja kolla upp om det finns någon kurs på ett halvår man kan ta på Högskolan. Funderar på att kontakta någon studievägledare där som kan hjälpa en. Något sånt... jag behöver hjälp. För jag är ingen smart människa. Bara ibland dammas smart information och plockas fram.

XXX
POSE.
Finns fler saker som behövs dammas av... men glad är jag.
Hahahaahaa
Pappa & herr Katt kopplar av efter en lång dag. Inte bästa vinkeln...tur pappa inte vet hur Internet fungerar.

Kommentarer
Postat av: J

Det brukar alltid finnas någon intressant universitet/högskole-kurs man kan söka. Jag läste filmvetenskap en termin innan jag började på juristprogrammet... Rätt soft.



Du verkar smartare än många jag läst med, så oroa dig inte.



Annars känns ju bankjobb som ganska seriöst. Säkert en bra merit. Lycka till!

2010-03-01 @ 19:04:23
Postat av: Jenny <3

Hehe thanks! Joo, tycker jag med. Så hoppas jag får praktikplatsen där.

2010-03-01 @ 23:54:35
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig bild, ska visa den för pappa janne direkt xD

2010-03-02 @ 22:00:48
Postat av: Jenny <3

Haha eller hur xD

2010-03-03 @ 00:02:09
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0