Nalle-kalsonger

Nu är klockan snart 3. Nu känns det helt okey att lägga sig. Observera okey. Inte bra! Bara okey. Jag är fortfarande upprörd över denna sjukt dåliga kväll. Men nu är det söndag. Tillomed det är bättre än denna böliga Lördag.

Sover på mammas soffa. Det känns ju extra upphöjande. Ligga & svettas på en 5-centimetersbädd. Kanske inte svettas, men känns som att det är det man gör på en soffjävel.

Imorrn ska jag rehabilitera mig. Söndags-aktiviteter;

* Käka finfin frukost à la mamma
* Dra hem & gå en låång promenad
* Köpa Ben&Jerry's (100 år sen sist ju)
* Lata mig & kolla på Project runway

Känns redan lite bättre. Lite.

XXX
Buhu.
Såhär känner jag ikväll. Som en Nalle i tighta fillissar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var på väg att skicka ett sms till dig igår, men insåg att jag inte har ditt nr :p nu är jag iallafall på benen igen! :) så när vill du att vi ska fixa ditt hår? :) puss!

2010-03-07 @ 11:37:42
Postat av: SOFIE

OJ, glömde skriva vem det var ifrån hih:D

2010-03-07 @ 11:38:37
URL: http://noty.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0