Kratta grenar? Don't think so

Idag är det en mycket-energi-trevlig-dag. Gillar strukturen jag lyckats skapa på min arbetslösa (snart inte längre) vardag. Vaknar till Mix Megapol, dricker kaffe, tar en promenad, äter frukost, kollar Sex & the city. Nästan som en rik Hollywood-fru... förutom rynkorna & de fula leoparddresserna.

Idag på min promenad blev jag erbjuden att hjälpa till & kratta gran-grenar. Sprang därifrån så fort jag kunde med hjärtat i halsgropen.

Kom 5 meter, sen däckade jag ihop som den tjockis jag är.

XXX
PUSS!
Snodde SnigL's systemkamera, mohahaha..

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0